خدمات فنی آچام

آخرین بروزرسانی 1402/10/25

گرفتگی لوله یکی مشکلات رایج است و رفع این مشکل نیاز به یک متخصص کار بلد که در سریع ترین زمان و بدون کثیف کاری به داد لوله گرفته شده برسد .

لوله بازکنی یکی از خدمات مهم و ضروری هر ساختمان است. گرفتگی لوله در هر ساختمانی ممکن است اتفاق بیفتد و مشکلاتی همچون بالا آمدن آب از لوله‌ها، تجمع فاضلاب در بخش‌های از ساختمان، تخریب رنگ و گچ دیوار، انتشار بود بد فاضلاب و… را به‌همراه داشته باشد.

به همین دلیل در صورت گرفتگی لوله‌ها، هرچه سریع‌تر باید نسبت به رفع آن اقدام کرد. این خدمات در شهر‌های بزرگ به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

 خدمات لوله بازکنی آچامم در سراسر تهران توسط افراد ماهر با لوازم پیشرفته انجام می‌شود.

در این مطلب با ما همراه شوید تا با شیوه‌های باز کردن لوله‌ها و چگونگی انجام این خدمات آشنا شویم…

لوله بازکنی در سراسر تهران: تضمینی، سریع و ارزان

اغلب شرکت‌های لوله بازکنی در جنوب تهران، خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کنند. خدمات سریع لوله بازکنی در سراسر تهران با شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. داشتن تیم متخصص، آماده و مجهز در تمام طول شبانه‌روز یکی از روش‌های این شرکت‌ها است. آمادگی این تیم به‌گونه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند به محل اعزام شده و مشکل گرفتگی را حل کند. راز حضور به‌موقع و سریع این اکیپ‌ها در محل، استقرار آن‌ها در مناطق مختلف شهر است. سرویس‌کاران لوله بازکنی در غرب، شرق، مرکز، شمال و جنوب تهران مستقر بوده و هر لحظه آماده اعزام به محل و رفع گرفتگی لوله‌ها هستند.

نکته‌ی دیگر، استفاده از دستگاه‌های جدید و فناوری روز دنیا است. در چنین مواردی پس از اعزام تیم به محل، تجهیزات پیشرفته و مدرن برای باز کردن گرفتگی همراه تعمیرکاران وجود دارد. این دستگاه‌ها می‌توانند در مدت زمان کوتاهی گرفتگی را برطرف کنند. از مزایای دستگاه‌هایی همچون فنرزن برقی، دستگاه تراکم هوا و پمپ آب، انجام عملیاتی تمیز و بدون کثیف‌کاری است به‌گونه‌ای که هیچ خسارتی به ساختمان و لوازم موجود در آن وارد نمی‌شود.

ضمانت انجام سریع کار و قیمت مناسب، موجب استقبال شهروندان از این شرکت‌ها شده است.

در چه مواردی باید با شرکت‌های لوله بازکنی تماس گرفت؟

احتمال گرفتگی لوله‌های فاضلاب در تمام ساختمان‌ها چه مسکونی و چه اداری یا تجاری وجود دارد. اگر ما با کار گذاشتن توری و کف‌شور در ورودی‌های فاضلاب دقت زیادی در جلوگیری از ورود اشیاء مختلف به فاضلاب داشته باشیم، احتمال گرفتگی را به حداقل می‌رسانیم. اما گاهی مجاری به مرور زمان جرم گرفته و آب از آن‌ها به سختی عبور کرده و در نهایت دچار گرفتگی می‌شوند.

در چنین شرایطی بهتر است قبل از تماس با لوله بازکنی در شمال تهران، با استفاده از روش‌های خانگی تلاشی برای باز کردن مجرای فاضلاب داشته باشیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا چند روش ساده برای باز کردن لوله فاضلاب را به شما آموزش دهیم…

ترفندهای ساده برای رفع گرفتگی مجرای فاضلاب! ✅

اگر لوله فاضلاب خانه دچار گرفتگی شد، بهتر است قبل از هر اقدامی مقدار زیادی آب جوش به همراه مواد شوینده در مجرای فاضلاب بریزیم. اگر حس می‌کنیم گرفتگی در اثر تجمع مو و کرک است، می‌توانیم از یک سیم مفتول کمک گرفته و با قلاب کردن انتهای آن و وارد کردن آن به داخل مجرا، مواد گیر کرده در داخل مجرا را بیرون کشیده و پس از آن با ریختن محلول‌های لوله باز کن و در نهایت آب جوش، گرفتگی را رفع کنیم.

یکی از روش‌های مؤثر، استفاده از جوش‌شیرین و سرکه است. بسته به میزان گرفتگی، به نسبت مساوی از جوش شیرین و سرکه را داخل لوله ریخته و حدود نیم ساعت صبر کنید. سپس یک قابلمه نسبتا بزرگ آب جوش را به سرعت در مجرا بریزید. این شیوه خصوصا برای سینک ظرفشویی، روشی مؤثر و کم‌هزینه است.

خرید و استفاده از فنر‌های دستی نیز می‌تواند روشی مناسب برای گرفتگی‌های سطحی لوله فاضلاب باشد.

اگر تمام روش‌های ذکر شده مؤثر نبود، باید در اولین فرصت با خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران تماس گرفته و از خدمات تخصصی آن‌ها استفاده کنید.

لوله بازکنی سریع و تضمینبی

مزایای خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران📢

گاهی گرفتگی لوله‌های یک ساختمان نیازمند اقدام سریع است. به‌طوری که تعلل در رفع آن می‌تواند خسارت زیادی به ساختمان وارد کند. اولین و مهم‌ترین مزیت شرکت‌های معتبر لوله بازکنی در شمال تهران، داشتن اکیپ‌های مستقر در مناطق مختلف و حضور فوری در محل است. شرکت‌های لوله بازکنی در جنوب تهران و سایر مناطق، افرادی را ۲۴ ساعته به‌صورت آماده‌باش برای اعزام فوری به محل در اختیار دارند.

از طرفی استفاده از ابزار‌های تخصصی و پیشرفته، موجب سرعت بخشیدن به عملیات باز کردن مجراهای گرفته می‌شود. دستگاه‌هایی مانند فنر‌های برقی، پمپ آب و تراکم هوا در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن، مشکل را رفع می‌کنند.

تجربه بالا، رعایت نکات بهداشتی و هزینه مناسب نیز از جمله مزایای لوله بازکنی در سراسر تهران است.

خدمات شرکت لوله بازکنی شامل چه مواردی می‌شود؟

در صورت مواجهه به گرفتگی لوله، شرکت لوله بازکنی در سراسر تهران، خدمات زیر را برای مشتریان انجام می‌دهد.

باز کردن گرفتی با استفاده از دستگاه پیشرفته

رفع گرفتگی بنا به تشخیص افراد باتجربه و متخصص انجام می‌شود. از میان شیوه‌های مختلف رفع گرفتگی، استفاده از فنر‌های برقی متداول‌تر بوده و هر نوع انسداد را به‌راحتی رفع می‌کند.

رفع بوی نم و رطوبت

یکی از علائم گرفتگی لوله‌های فاضلاب، وجود بوی نم و رطوبت در محل بوده که بسیار آزاردهنده است. این بو همچنین می‌تواند به دلیل نشت آب یا فاضلاب در مسیر لوله‌ها باشد. یکی از خدمات شرکت خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مخصوص است. پس از تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله، کار بازسازی قسمت‌های تخریب شده نیز بنا به خواست مشتری انجام می‌شود. این مورد نیز از خدمات شرکت‌ لوله بازکنی در غرب تهران است.

جلوگیری از انتشار آلودگی به اطراف

یکی از مشکلات ایجاد شده پس از گرفتگی لوله‌ها، انتشار آلودگی به محوطه داخلی یا بیرونی ساختمان است. رفع سریع انسداد فاضلاب و استفاده از دستگاه‌هایی بدون کثیف‌کاری، از پخش شدن مواد آلوده در محیط جلوگیری می‌کند.

سخن آخر

افزایش چشم‌گیر جمعیت شهری و ازدحام آن در ساختمان‌های پرواحد، احتمال مسدود شدن لوله‌های فاضلاب را بیشتر کرده است.

اگر چنین مشکلی ایجاد شود، ساکنین با چالشی سخت روبه‌رو خواهند بود که حل آن فقط با مراجعه به افراد باتجربه و با تجهیزات مخصوص امکان‌پذیر است. وجود لوله بازکنی در مرکز تهران می‌تواند مشکلات گرفتگی لوله‌ها را در کم‌ترین زمان حل کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

4 پاسخ

    1. سلام و عرض خسته نباشین مننون از متخصصین شرکت اچام ک تشریف اوردن لوله مارو ک از اشپزخونه گرفته بود بسیار تمیز و مرتب با رعایت کامل برامون باز کردن واقعا مرسی از زحماتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *